Lovingnur!
Follow Dashboard
Maafkan aku.
Thursday, January 8, 2015 | 1Superstar (s)!



Maafkan aku sahabat sekalian andai sepanjang aku di dalam dunia blog ni banyak penulisan kau yang melekakan yang melailaikan. 

Maafkan aku. Aku cuba ubah. Aku tau segala teguran aku selama ini terlalu kasar, terlalu penuh dengan gelak tawa atau mungkin aku je yang rasa. Tidak mengapa sahabat, aku ubah. 

Maafkan aku. Aku juga dari lembah kehinaan, lembah jahiliyah. Tariklah aku andai aku jatuh semula. Aku mohon.

Eheh.

Aku dah padam banyak entri lama yang aku rasa macam tak perlu wujud je semua tu. Aku cubalah improve cara penulisan aku. Dakwah fillah! Lillah! Walau takde siapa pun baca. Aherherher.

Yang mana dah kenal siapa aku. Mohon padam ingatan itu. Eh. Apa aku ni? Kau buat tak kenal je boleh?

Terima kasih.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum! Sila sebarkan sekiranya ia bermanfaat untuk orang lain. Tak perlu mintak izin. Ianya ilmu Allah.

Sebarang allergic reaction seperti muntah-muntah, pening-pening, tekanan perasaan selepas membaca blog ini adalah tanggungjawab masing-masing.

AMARAN!
Blog ini mempunyai unsur-unsur sarkastik, kata-kata kesat dan kata-kata tarbiyah. Headshot, heartshot dan brainshot adalah kesan sampingan blog ini.

Jom menderma!

Marilah kita menderma untuk tabung mangsa banjir di Malaysia. Sumbangan anda amat bernilai. Sucikan hati dengan derma.

taip (BANJIR) jarak (amount) dan hantarkan ke 13999

Amount: RM1, RM5, RM10, RM20, RM40, RM50. Terima kasih. Semoga Allah merahmati anda.

Let's Talk!

Tak puas hati? Emailkan pada saya:

cik_enonimus@yahoo.com


Flashback!