Lovingnur!
Follow Dashboard
Tersentuh hati.
Wednesday, June 4, 2014 | 0Superstar (s)!


First of all aku nak korang baca CATATAN ni. Tersenuh kay. Tersentuh. Aku rasa dekat sangat dengan apa yang penulis ni tulis. Sebak.

My story...

Asalnya niat nak bimbing seorang insan. Akhirnya, aku juga yang terbabas. Mungkin iman aku masih belum kental. Aku bukanlah sesiapa nak ubah dia. Sahabat? Tidak. Girlfriend? Lagilah bukan. So, siapa aku? Hanya seorang kawan yang Allah temukan untuk menjalinkan ukhwah. 

Kesannya, hati aku juga yang remuk. Hati aku juga yang hancur. Sebab cemburu menguasai diri. Aku sedar syaitan sedang bertepuk tangan. Aku mula alpa, leka dek kerana seorang manusia entah siapa aku di matanya. 

Bermesej. Berjumpa. Walau hanya beberapa kali pun aku boleh kira. Mungkin disebabkan jarak memisahkan kami. Tapi aku merasakan apa yang kami buat ini MAKSIAT! Nauzubillah. Zina hati. Allahu. Banyaknya dosa aku. Masa dengan dia ada aku ingat semua ni? Ada? Ada? Takde. Yang aku pikir gembira dan bahagia.

Sekarang ni aku sedar. Ya! Aku sedar. Selepas terjatuh. Baru nak sedar. Aku ingin sentiasa sedar. Aku ingin sendirian. Jalan aku masih jauh. Cita-cita tinggi menggunung. Aku taknak disebabkan sesuatu yang tidak pasti ini aku leka. Masa depan aku hancur lebur.
To my Mr. Right, berubah lah ye. Allah akan sentiasa bersama hambaNya. Doa saya akan sentiasa bersama awak. Apa yang kita lalui selama ni, simpanlah ia sebagai kenangan dan pengajaran. Jangan ulanginya lagi. Jaga hati. Jaga iman. 

NOTE: Jagalah ikhtilat anda.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum! Sila sebarkan sekiranya ia bermanfaat untuk orang lain. Tak perlu mintak izin. Ianya ilmu Allah.

Sebarang allergic reaction seperti muntah-muntah, pening-pening, tekanan perasaan selepas membaca blog ini adalah tanggungjawab masing-masing.

AMARAN!
Blog ini mempunyai unsur-unsur sarkastik, kata-kata kesat dan kata-kata tarbiyah. Headshot, heartshot dan brainshot adalah kesan sampingan blog ini.

Jom menderma!

Marilah kita menderma untuk tabung mangsa banjir di Malaysia. Sumbangan anda amat bernilai. Sucikan hati dengan derma.

taip (BANJIR) jarak (amount) dan hantarkan ke 13999

Amount: RM1, RM5, RM10, RM20, RM40, RM50. Terima kasih. Semoga Allah merahmati anda.

Let's Talk!

Tak puas hati? Emailkan pada saya:

cik_enonimus@yahoo.com


Flashback!