Lovingnur!
Follow Dashboard
What's Going On Babe?
Thursday, December 5, 2013 | 0Superstar (s)!


Memang lama gila aku tak update blog aku ni. Emmm. Amenesia mungkin. Arghhh! Aku terlalu busy untuk uruskan blog bagai ni. Takde masa. Macam tu lahh kehidupan student science stream. Ye dok? Phuihhh!

"Amende yang kau nak kabor ni ? "

Ohhh! Lek lek lek! Aku tau intro aku panjang kemain. Aku nak cakap kat korang satu bende je. CUTI SEKOLAH DAH NAK HABIS WOIIIII! Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Disember. Pejam lagi tau tau dah tak celik. Ish ishh ishh. Mati itu pasti.
Pe bende aku nak sampaikan sebenarnye ni? Ape nak jadi ni. Tahun depan aku daftar sekolah sebagai seorang SENIOR! CALON SPM! HARAPAN SEKOLAH dan seorang EXCO! 

"Exco? Nate mende tu boh?"

Exco. Okayy. Gulpp! Manusia-manusia yang paling comel di muka bumi Allah. Arghh! Itu hanya angan-angan. Exco tu seSpesis seGenus seKingdom lah dengan pengawas. Tapi di asrama. Tugasnya membantu para warden dalam menjaga keamanan asrama. Cehhhh!

Masalahnye mampukah aku nak pikul tanggungjawab tu. Besar wokkkk! Nanti dalam kubur, kalau aku tak amanah, tak jalankan tanggungjawab, terleka, aku nak jawab apa dalam kubur? Kau nak tolong? Kau? Kau? Ke kau? Emmm. Jawapannya aku jugaklah kan. Emmmm. Kerja sekolah pun aku tak buat lagi. Oh My Allah! 

Jangan sampai tahun depan orang tanya aku, "what's going on babe?". Aku hanya tertunduk. Aku harap Allah bagi aku kekuatan nak hadapi pelajar-pelajar sekalian. Tugas seorang pemimpin bukan perkara mudah.

NOTE: Tolong doakan aku kawan. Amanah perlu dijaga dengan sebaiknya.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum! Sila sebarkan sekiranya ia bermanfaat untuk orang lain. Tak perlu mintak izin. Ianya ilmu Allah.

Sebarang allergic reaction seperti muntah-muntah, pening-pening, tekanan perasaan selepas membaca blog ini adalah tanggungjawab masing-masing.

AMARAN!
Blog ini mempunyai unsur-unsur sarkastik, kata-kata kesat dan kata-kata tarbiyah. Headshot, heartshot dan brainshot adalah kesan sampingan blog ini.

Jom menderma!

Marilah kita menderma untuk tabung mangsa banjir di Malaysia. Sumbangan anda amat bernilai. Sucikan hati dengan derma.

taip (BANJIR) jarak (amount) dan hantarkan ke 13999

Amount: RM1, RM5, RM10, RM20, RM40, RM50. Terima kasih. Semoga Allah merahmati anda.

Let's Talk!

Tak puas hati? Emailkan pada saya:

cik_enonimus@yahoo.com


Flashback!