Lovingnur!
Follow Dashboard
Ape kejadahnye?!
Monday, May 6, 2013 | 0Superstar (s)!

Weh bro!

Sis!

Ape kejadahnye?

Ape kejadahnye Masterchef hari hari?

Ape kejadahnye?

Arghhh! Hilang kawan kerana politik. Ape kejadahnye? Eh! Hot issue ni. Bukan bukan bukan. Tukar channel. 

Aku nak cakap pasal hot issue dekat sekolah aku. Bukan dekat tapi dalam sekolah aku. Aku rasa satu sekolah tau pasal SUBJEK QURAN SUNNAH DAN SYARIAH INGIN DIMANSUHKAN. Hah! 
Ape kejadahnye kan? Arghhh! Bengang betul aku.

Yang jadi mangsanya kami! Kami semua pelajar 4 Ibnu Sina. Kitorang yang merana. Haishh! Mula-mula dulu mungkin rasa macam terbeban, tapi bila dah belajar rasa seronok tu datang dengan sendirinya. Persoalannya, kenapa Quran Sunnah dengan Syariah yang perlu dimansuhkan?

Kami takkan berdiam diri! Quran Sunnah dan Syariah harus dipertahankan. Hilanglah aset SERI BERA. Hilanglah aset Bera! Kami sanggup pindah demi Syariah dan Quran Sunnah!

Eh! Malaslah aku nak menaip dah. Emosional bila cakap pasal benda ni. Dah dah dah dah! Perjuangan kami takkan terhenti sampai di sini. Sesungguhnya kami mencintai agama Islam.

Bismillahirahmanirahim.
Ya Allah! Kau peliharalah subjek Quran Sunnah dan Syariah di sekolah SMK Seri Bera. Bimbinglah para pelajarnya supaya menjadi hamba yang taat pada perintah-Mu. Jadikanlah pelajarnya insan yang berjaya di dunia dan akhirat. 
Aamiinn. 

NOTE: Belajarlah selagi masih ada peluang. 


POST INI KHAS UNTUK SUPERHERO SMK SERI BERA.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum! Sila sebarkan sekiranya ia bermanfaat untuk orang lain. Tak perlu mintak izin. Ianya ilmu Allah.

Sebarang allergic reaction seperti muntah-muntah, pening-pening, tekanan perasaan selepas membaca blog ini adalah tanggungjawab masing-masing.

AMARAN!
Blog ini mempunyai unsur-unsur sarkastik, kata-kata kesat dan kata-kata tarbiyah. Headshot, heartshot dan brainshot adalah kesan sampingan blog ini.

Jom menderma!

Marilah kita menderma untuk tabung mangsa banjir di Malaysia. Sumbangan anda amat bernilai. Sucikan hati dengan derma.

taip (BANJIR) jarak (amount) dan hantarkan ke 13999

Amount: RM1, RM5, RM10, RM20, RM40, RM50. Terima kasih. Semoga Allah merahmati anda.

Let's Talk!

Tak puas hati? Emailkan pada saya:

cik_enonimus@yahoo.com


Flashback!