Lovingnur!
Follow Dashboard
Dari aku untuk aku
Tuesday, January 3, 2017 | 0Superstar (s)!

 
 
Bila kau buka semula blog ni, aku tau kau rindu. Rindu saat kau terima tarbiyah. Rindu saat kau mentarbiyah. Sentiasa berusaha dekatkan dengan Allah. Rasa diri ni selamat sebab Allah tu sentiasa ada untuk kita. Indah kan?
Sekarang ni, kau sihat? Kau kat mana? Macam mana hidup kau sekarang? Tanpa aku kah? Kau ingat aku lagi tak? Kedudukan Allah di mana? Walau macam mana kau sekarang, aku yakin hati kau kuat. Sangat kuat. Kau akan kembali pada aku. Aku bukanlah baik sangat. Tapi kita sedang berusaha sama sama kan menuju mardhatillah.

Aku bukanlah kau disisi yang lain. Aku dan kau adalah satu. Tiada bezanya antara aku dan kau. Kita sama. Berkongsi jasad, roh dan akal yang sama. Kenapa kau menjadikan aku kisah kau? Sanggup kau lepaskan sebahagian dari kau ni. Wake up babe. Kau mampu. Aku tahu kau tahu. Kau ada ilmu pengetahuan. Didikan yang kau ada selama ni cukup untuk diri kau. Pusinglah. Jangan tinggalkan aku hanya disini dan memori.
Peluang masih ada. Kembalilah. Takkan tertutup pintu-pintu taubat sehingga hari kiamat. Kembalilah. 


Older Post
The Disclaimer


Assalamualaikum! Sila sebarkan sekiranya ia bermanfaat untuk orang lain. Tak perlu mintak izin. Ianya ilmu Allah.

Sebarang allergic reaction seperti muntah-muntah, pening-pening, tekanan perasaan selepas membaca blog ini adalah tanggungjawab masing-masing.

AMARAN!
Blog ini mempunyai unsur-unsur sarkastik, kata-kata kesat dan kata-kata tarbiyah. Headshot, heartshot dan brainshot adalah kesan sampingan blog ini.

Jom menderma!

Marilah kita menderma untuk tabung mangsa banjir di Malaysia. Sumbangan anda amat bernilai. Sucikan hati dengan derma.

taip (BANJIR) jarak (amount) dan hantarkan ke 13999

Amount: RM1, RM5, RM10, RM20, RM40, RM50. Terima kasih. Semoga Allah merahmati anda.

Let's Talk!

Tak puas hati? Emailkan pada saya:

cik_enonimus@yahoo.com


Flashback!